فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار گفت: اگر تفکر و باور بسیجی در هر یک از افراد جامعه نهادینه شود، کشور ما را در هر حوزه‌ای می‌تواند به‌آسانی از بحران‌ها عبور کند.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۰۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، سرهنگ پاسدار حمیدرضا نامور در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: اگر تفکر و باور بسیجی در هر یک از افراد جامعه نهادینه شود، کشور ما را در هر حوزه‌ای می‌تواند به‌آسانی از بحران‌ها عبور کند، بعد از پیروزی انقلاب بسیج دال مرکزی داوم و قوام جمهوری اسلامی قرار گرفت.

 وی در ادامه افزود: اخلاص و کار برای‌خدا و رضای الهی، تنها هدف بسیجیان است، در هر جایی که نیاز به کمک و جان‌فشانی باشد، بسیج پیشتاز و جلودار است.

 نامور بیان کرد: ماهیت و تفکر بسیجی کشور را ۴۰ سال در ذیل توجه ولایت و رهبری در مقابل تمامی تهدیدها مقاوم کرده و به مقصد رسانده است.

 وی با تأکید بر اینکه امیدآفرینی در حوزه رسانه اهمیت بالایی دارد، تصریح کرد: رویکرد امیدآفرینی از طریق رسانه‌ها باید در کشور ما قوت بیشتری بگیرد، امروز در حوزه تولیدات رسانه‌ای اقدامات خوبی حتی در سطح جهانی انجام می‌شود، اما باتوجه‌به توان بالای بسیجیان در حوزه این تولیدات باید بیشتر از پیش کار شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار با اشاره به اهمیت تولیدات جذاب و فراگیر اذعان داشت: تولیدات باید بر اساس ذائقه مخاطب تولید شود، ما به‌عنوان رسانه انقلابی باید طوری کار کنیم که بازدارندگی ایجاد شود و همچنین امید آفرینی ترویج یابد.

 وی با اعلام بیش از ۱۸۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در رشتخوار توضیح داد: خدمات‌رسانی به محرومان توسط ۱۲۰ جهادگر در منطقه جنگل، افتتاح سومین پایگاه علمی در روستای نوق، یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، برنامه‌های فرهنگی، کلاس‌های سواد رسانه‌ای حوزه ازدواج، جمعیت و فرزندآوری، تشکیل میز خدمت در ادارات و… از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

 نامور با تأکید بر تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: باتوجه‌به حضور همیشگی مردم در تمام عرصه‌های نظام و انقلاب، دشمن همواره در تلاش برای ضربه‌زدن بر قدرت جمهوری اسلامی از این موضع به همین منظور باید با بیان دستاوردها و پیشرفت‌ها امیدآفرینی در جامعه را افزایش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها